מתכונים מצולמים

קישורים לצפייה במתכונים בערוץ היוטיוב: ויגנבריא דפנה אמון :

איך מכינים חלב שקדים וחלב קוקוס?

 

איך מכינים רו-פוד קאפקייקס גזר ? (מתכון של RawFullyKristina)

איך מכינים רו-פוד פאד-תאי?

איך מכינים רו-פוד פסטה מקישואים?

איך מכינים טאבולה כרובית רו-פוד?

לקבלת מתונים נוספים, טיפים, טריקים ומתנות ממני באהבה לחצו על הקישור: http://goo.gl/I93qAH

7 מחשבות על “מתכונים מצולמים

  1. Sara

    האם זה בריא לשתות מים בתזונה הזו? פשוט מקבלים המון מים מהפירות והירקות? אגב- קוקוס צעיר עם המים ועם הבשר יכול להחליף ארוחה בגלל שהוא עשיר בקלוריות? תודה רבה רבה

  2. veganbari מאת

    נכון שהתזונה הזו מכילה הרבה מים, לכן שותים מים לפי תחושת צמא.
    בקיץ כשאני אוכלת שני ליטר אבטיח, שמכיל הרבה מאוד מים, אני לא זקוקה לכמויות שתייה גדולות. המים של הפירות הם הטובים ביותר, כי הם מים מטוהרים ועשירים בוויטמינים ומינרלים שאין להם תחליף.
    לגבי קוקוס צעיר, הוא מכיל בסביבות ה-300 מ"ל מי-קוקוס. אני לא ממליצה להחליף ארוחה שלמה בקוקוס, יש בו הרבה שומן ומעט פחמימות.

  3. veganbari מאת

    אם יצא לך להיות באזורים טרופיים שם הקוקוס גדל בשפע את יכולה לשתות מי-קוקוס כמה שאת רוצה. את אלו שמביאים לארץ מטבילים בקוטל-פטריות, לכן הוא קצת פחות מומלץ. אומרים שהחומר לא חודר לבפנים, ובאמת אין להם טעם שונה, אבל צריך לשטוף טוב ידיים אחרי שנוגעים בקוקוס צעיר שיובא מחו"ל. לגבי הבשר, לא הייתי מגזימה באכילתו. מדי פעם זה נחמד, ילדים יכולים לאכול יותר שומן ממבוגרים..

  4. שרה

    אז אין שום דרך לשלב קוקוס כאן בארץ? לא יוצא לי להיות בהרבה אזורים טרופיים:) ומה עם הקוקוס החום הסיבי הזה, הוא טוב באותה מידה? כי אותו שר להשיג כאן. תודה רבה!!

  5. veganbari מאת

    היי שרה, ניתן השיג קוקוס צעיר בארץ. הגיע לפני כחודש משלוח ענק מתאילנד. אפשר לאכול אותו ולשתות את המיץ. רק ציינתי שבשביל לשמור אותו הוא הוטבל בחומר קוטל פטריות, כך שצריך לשטוף ידיים טוב אחרי שמחזיקים אותו. לא ידוע לגמרי האם החומר חודר. אבל הקוקוס הצעיר הוא בסדר.
    לגבי הקוקוס החום, יש בו מעט מים ואחוז שומן גבוה. את יכולה לאכול ממנו, לא להגזים, זה גם קשה ללעוס את הבשר שלו יותר מדיי..

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הכנתי את הרו-פוד פאד תאי ויצא מדהים!! המינונים שנתת היו מדויקים, ואפילו ההורים שלא מחוברים לתזונה חיסלו את המנה!

    תודה רבה:)

כתיבת תגובה